O noapte incercanata.


Acum că ştiu ce vreau,pot să plâng,să zbier de fericire.Renunţ la o plăcere de moment dar continui să lupt,acum că ştiu ce îmi doresc continui să lupt pentru ceea ce ştiu că o să obţin.Într-un moment de sinceritate absolută mă întreb dacă aşa va fi,dacă o să am ce îmi doresc.Nu,nu,nu,nu,nu,nu!Nu vorbesc de lucruri materiale.Vorbesc de dragoste,ştii,acea dragoste pură,doar a mea.Clădită de mine şi el,cu amintiriile noastre şi temeriile noastre.Fără influenţe din trecut.Vreau o dragoste care să uite ce nu a mers bine înainte.Fiecare dragoste e diferită pentru că fiecare om este diferit,trebuie să vedem asta,nu să ignorăm şi să căutăm ce am mai găsit până acum.Îmi simt venele şi sângele cum curge prin ele cu atâta pasiune cum nu a mai curs vreodata.Sunt toată moartă,sufletul îmi ghidează mâiniile iar mâiniile scriu ce dictează el.Am pus atâta suflet în câteva rânduri.Noaptea asta poate fi lungă,o noapte încercănată,dar nu degeaba.Vreau să trăiesc fiecare clipă.Acum pot înţelege muzica clasică,o pot iubii notă cu notă.E viaţă!O viaţă perfectă cu note de sus iar apoi una jos dar din senin vin alte note de sus si tot aşa.Asta e!Aşa trebuie să meargă viaţa,trebuie trăită cu zâmbetul pe buze,profund.

7 păreri la “O noapte incercanata.”

  1. Eu vă urez: Un an nou fericit, multă sănătate şi tot ce vă doriţi. Să aveţi grijă de blogurile voastre şi mai ales de voi. Să aveţi parte de toate bucuriile din lume. Multe comentarii şi mulţi vizitatori în 2012.

  2. Fie ca noul an să-ți aducă mai multe zâmbete decât împotriviri, mai multe reușite decât înfrângeri și mai multe împliniri decât te-ai gândit vreodată. LA MULȚI ANI!

Parerea ta conteaza!

