Sageti in inima


Conştiinţa să-ţi străpungă inima de fiecare dată când îmi spui că mă iubeşti şi nu simţi intensitatea acestor cuvinte.Ca o înţepătură de ac,de săgeată chiar, să simţi până în adâncul inimii,de fiecare dată.Nu te vreau dacă tu inteţionezi să mă minţi,să te minţi şi să mă foloseşti pentru a-ţi linge răniile.Te las să pleci,poţi să-mi trimiţi inima înapoi prin poştă,te rog,învelită în catifea,ai grijă de ea,dacă o răneşti se sparge şi o să ai o viaţă ghinion.Eu nu am ce să-ţi trimit,inima ta nu e la mine şi nici nu a fost vreodată.Nu o simt,prin atâta minciună nu există,nu are cum.Să nu te uiţi în urmă,să nu îndrăzneşti dacă ai simţit cum îţi moare inima,înţepată,poţi să pleci definitiv.Tu niciodată nu vei putea fi al meu.Lacrimi în urma ta nu o să vărs,în schimb o să-ţi ofer un zâmbet mereu când o să-mi ieşi în cale,dar privindu-te cu alţi ochi,cu dezamăgire,ca pe o veche cunoştinţă căci amicii nu mă mint,chiar dacă v-or doar să le alin durerea,îmi spun.Ce simţi acum?Fericire,devastare,indiferenţă?Ai o revelaţie?Intră în profunzimea sentimentelor tale şi trăieşte.Mi-am trăit viaţa,chiar dacă vârsta nu mă sprijină prea mult şi orice experienţă avută am trăit-o ca şi cum ar fi fost ultima.De aceea eu pot să fac tot ce îmi propun,pentru că nu mi-a fost frică niciodată să mă expun şi să ies din cocon.Ca un ultim sfat,trăieşte!

Parerea ta conteaza!

