Noi!


Noi aparţinem de un alt univers.Această lume nu e de ajuns de bună pentru noi.Noi-sună atât de melodios- suntem centrul  pământului,totul se învârte în jurul nostru.O să plecăm intr-o bună zi de pe acest pământ,o să mergem de unde venim,în universul nostru unde totul se îmbină perfect iar echilibrul guvernează lumea,unde dragostea este dragoste pură iar ura face parte din ea,unde noi doi suntem stăpâni peste tot acest univers perfect.Eu sunt regina ta,tu eşti sclavul,regele meu.Mă faci să zâmbesc,mă priveşti cu atâta dragoste-pot să văd asta în ochii tăi- şi îmi place,îmi place cum mă priveşti,când mă atingi,modul în care îmi acoperi mâiniile cu mâiniile tale,parcă protejându-mă.Mă completezi şi mă inspiri.Ce pot să cer mai mult?

O părere la “Noi!”

  1. iuu ce dulcee;x
    faza cu „echilibrul guverneaza lumea” e foarte tare…
    dapai aia cu”eu sunt regina ta.tu esti sclavul meu”..regele meu nu se vede:-„..:))aia sa vada lucii:)) glm:P
    ce sa mai zc foarte tare:x iubareatzoo:)):*

Parerea ta conteaza!

