Balta are peste


Poţi să mă acuzi şi tu şi mă-ta că nu te iubesc sau nu te-am iubit, tu ştii, puţin îmi pasă, uite d-aia nu mai fut eu lăcuste la noapte. Balta e plină de peşte iar eu am o undiţă pentru fiecare specie. Eşti molău? Ai zburat. Eşti mai lame decât o lamă când vine vorba de trecutul tău? Te-ai cărat. Faci pe super eroul cu mine? Îmi e ruşine să umblu cu oameni care îşi poartă chiloţii peste pantaloni. De obicei ţin în geantă puţină Kryptonită, precum ţin babele usturoi pentru a alunga  spiritele rele. Te îmbraci în roz ca o pizdă proastă? Nici să nu te mai văd. Fumezi dar pici în cur de la 2 fumuri şi te încumeţi la băutură dar te pun în cap 2 beri? Vorbim când mai creşti. Nu te da ce nu eşti. Iar dacă eu zic că mergem „acol” tu trebuie să te impui şi să zici cu tot testosteronul dobândit: „Ba nu! Mergem pe aici!”. Degeaba eşti chipeş, o păpuşă de băiat în cazul în care caracterul tău lasă de dorit. Poţi să fi visul oricărei femei pe o rază de 800km, dacă mie mi se pare că ceva scârţâie *nu e vorba de pat, perverşilor* nu mă uit în urmă.

5 gânduri despre „Balta are peste”

  1. cu atât de multe greșeli de ortografie, atât de multe persoane te vizitează…
    de unde rezultă că nu gramatică e importantă ci altceva contează…
    spor-t în toate, regină. 🙂

  2. acei tipi, persoane , sunt pussy . nu te da ceea ce nu esti, nu fuma doar ca e cool, nu bea daca nu duci. Nu i-ar placea sa uite de el,inainte de inceput. :))
    Poate baiatu’ avea emotii si ii trebuia cateva beri la bord, cat despre tigare, exact ce spuneam mai devreme, i-a zis ca-l maturizeaza, ca-l face barbat.

Parerea ta conteaza!

