Parerea lui Mihu despre 14 februarie


Pentru o clipă vreau să uit că dragostea există. Fără dragoste soarele pe cer răsare, luna la apus v-a continua să-mi bată în fereastră ca în fiecare seară, nu e nimic tragic. Mi-am pierdut inocenţa, nu mai agreez indiferenţa, ignor textele trase de păr.

Ziua îndrăgostiţilor e aproape iar greaţa, lin, stomacul îmi străbate. La ce să mă aştept de la scumpul meu iubit? Eu nu vreau nimic romantic. Sincer m-am săturat să văd în fiecare an tipi pe stradă cu inimioare ,flori, ciocolată şi tot felul de câcaturi plictisitoare. Asta nu e romantism ,nu e dragoste, e PENIBIL! Dragostea trebuie să fie amuzantă, frumoasă, nu materială ci spirituală, comodă, divină, ideală!

Asta e perioada când curv… fetele sunt  în căutare de proşti care să le scoată în oraş. Iar voi, proştilor, chiar pune-ţi botul. De ce pana mea vă purtaţi ca nişte pi2de? ŞI DE CE VĂ CREDEŢI PI2DE DOAR O DATĂ PE AN? De 14 februarie îşi ia pu-la-la-la-la concediu? Dacă o faceţi, faceţi-o în fiecare zi, o dată pe săptămână sau pe lună disperaţilor. Vă da-ţi drept mulţumite şi pline de gingăşie pentru că uite, bă, puţă ăsta m-a scos la o prăjitură şi mi-a facut cadou două bile care când le strângi zic „I love you”.

O să închei cu un citat a unei femei cu un mare caracter: „Atâtea fiţe pentru toate panaramele din lume”-Zăvoranca.

O părere la “Parerea lui Mihu despre 14 februarie”

Parerea ta conteaza!

