Depresie.


Ceva ,înăuntruş meu, ah, doare!
Depresie în oraşul îngheţat,
Dragoste oarbă aproape de sfârşit
Săgeţi în conştiinţă.

Iubire resuscitată de sfărşitul alteia,
Iubire dăinuitoare, piedică în calea mea.
Minciuna dorinţei acoperă dreptatea
Bolnavă mintea sufletului.

Ce va fi, nimeni nu ştie
Nici eu, nici tu, nici eu.
De-aş putea citi în stele,
Cel puţin, pe chipul tău.

Un sărut mi-ar fi de ajuns
Ca să pot să-ţi spun cât te iubesc de mult
Un sărut de îmi vei da şi o vorbă dulce
De îmi vei spune eu voi fi numai a ta.

Parerea ta conteaza!

