Regat


Clipe de neuitat
Amor insetat
Buze visinii flamande de dor
Chip palid in bratele razelor.
Vorbe dulci in miez de zi
Ochi caprui , par grii lasat de timp.
Ai ramas la fel, cu sufletul curat
Dar pe inima iti e pus lacat.
Tu, te-ai dus in cautare
De suflet bland si inselator…
Eu ti-am oferit tot!
Am trezit in tine sentimentu de amor,
Ti-am oferit iubire si dreptate,
Te-am purtat intre vis si realitate.
In lumea mea rege te-am incoronat…
Dar tu, inconstient, ca un prunc
Ai lasat regatul sa se pravale
Si ai fugit, ai fugit in lumea mare.

O părere la “Regat”

Parerea ta conteaza!

