Visator


Îl caut, nu-l găsesc, nici în vis nu pot să-l prind. Nu e ca ceilalţi, nu e uşor de iubit, e profund în trăiri. Amintirea lui este în mintea mea secundă cu secundă, nici dacă aş vrea nu aş putea să tresar cum fac de fiecare dată când îl văd. Mă intimidează, cu singuranţă el nu realizează ce-mi face, cum mă priveşte şi îmi zâmbeşte. Ce n-aş da pentru o zi alături de el. Ce n-aş face pentru o vorbă dulce venită cu drag din partea lui. Nu-l cunosc dar îl simt şi în fiecare clipă în care îl privesc simt, simt că îl cunosc, simt că ne este predestinat să ne întâlnim. Sentimentele îmi sunt atât de complexe încât cu greu reuşesc să mă exprim. Ador să fiu în aceeaşi încăpere cu el, chiar dacă nu îmi e permis să-l ating, îmi e de ajuns doar să-l ştiu aproape de mine. Cum îl văd ochii îmi strălucesc veseli, fruntea se relaxează, buzele se încoardă iar inima dansează. Timp de câteva secunde rămân inconştientă, nu mai văd, aud nimic cât timp el e în jurul meu. Până şi greşeală lui e dulce. Mi-a rămas tipărit pe retină.

Parerea ta conteaza!

