Eu, tu dar totusi eu.


Văd în tine negarea şi orgoliul. Dar mai presus de asta văd un om care îşi ascunde sentimentele. Suntem doi orgolioşi care reneagă pasiunea şi folosesc măşti pentru a ascunde urmele dorinţelor. Destinul ne aduce mereu împreună însă orgoliul ne orbeşte şi ne transformă în monştrii care ruinează fiecare dovadă de iubire. Eu ştiu că sunt atrasă de acest joc şi s-ar putea să mă înşel, să nu simt nimic pentru tine. Îmi e frică de ce ţi-aş putea face, nu vreau să te trag spre mine ca apoi să vreau să te alung. Nu m-ar lăsa sufletul să-ţi fac asta, crede-mă. Nu mai vreau să fiu indiferentă faţă de suferinţa celor din jurul meu, mi-a ajuns, mă transformă intro persoană fără suflet şi principii. Nu mă mai pot izbi de feţe triste, de oameni pe care i-am rănit inconştientă. Poate am realizat prea târziu că unii merită mai mult respect decât ofer, că unii oameni chiar mă iubesc şi nu merită să-i rănesc, că nu e bine să trec indiferentă prin viaţă şi trebuie să îmi asum fiecare decizie şi faptă. Am învăţat o lecţie încercând să mă descopăr.

Parerea ta conteaza!

