Sper sa intelegi.


Ce se întâmplă? Înţeleg că mă iubeşti şi eu te iubesc dar nu cum ai vrea tu. Pentru mine ai devenit un prieten bun pentru care aş face atâtea sacrificii. Nu vreau să uit nici un moment petrecut alături de tine, dar vreau să ştii că m-am regăsit şi îţi sunt recunoscătoare pentru tot ce ai făcut pentru mine însă am ales să ucid această poveste de iubire. Nu fii trist, ai câştigat un suflet care o să fie alături de tine când ai nevoie. Aşteptarea nu-şi are rostul, îmi doresc ca tu să-ţi găseşti fericirea alături de o fată care te iubeşte şi te merită cu adevărat. Eu nu te merit, ţi-am distrus zilele şi ţi-am invadat nopţiile, nu putem continua, nu merită. Eu vreau să începi să trăieşti, să fi fericit şi din acest motiv vreau să nu aduci în prezent iubirea ce a fost între noi, de aceea vreau să mă laşi să-ţi părăsesc inima, nu cu mult, sper să rămân acol dar vreau să mă priveşti cu alţi ochi. Ştiu că poţi să faci asta, trebuie doar să vrei. Dacă n-o faci pentru tine, te rog, incearcă pentru mine.

Parerea ta conteaza!

