Sfat de dimineata


Neaţa luuuuuume! Azi începe şcoalaaa. Dar ştiţi ce am învăţat eu? Primul pas este cel care contează, odată ce începi ceva trebuie să termini. Fixează-ţi ideea asta ca life style şi o să vezi cât de uşor o să-ţi fie să termini ce începi, te  susţi şi ambiţionezi totodată. Păăăăăi eu cam trebuie să plec, o să termin de savurat cafeluţa şi ciocolata *masa mea până la ora 6PM, probabil* şi o să mă îndrept spre şcoală pentru a termina ce am început, vă las cu o piesă drăguţă care pe mine mă binedispune. Baftă!

XOXO

Parerea ta conteaza!

