Ruj rosu.


Ruj rosu, parfum suav, ojă, haine, pantofi, muzica, alcool, tigari, dezastru.

Las urme de ruj peste tot, pe cană, ţigară… ţi-aş dărui şi ţie o urmă de ruj. Vrei?
Te privesc… tremură! Merci jadore!
Prinde-mă de mână, chinuie-te să mă opreşti să nu nu fug. Dacă nu reuşeşti, fugi după mine şi prinde-mă de mână… o să te las să mă prinzi, doar dacă reuşeşti să mă ajungi din urmă, din urmă…
Când vreau să te sărut, nu te feri. Ia-mă în braţe şi vorbeşte cu mine aşa cum vorbeşti cu o copilă, căci sunt o copilă, o copilă care… ah!
Lasă-mă să plâng, nu-mi oprii lacrimile, ajută-ma să zâmbesc, să plâng cu zâmbetul pe buze.
Oferă-mi gândurile tale.
Arată-mi, când greşesc, ce am greşit şi iartă-mă nu mă izgoni.
Nu-ţi cer nimic, căci poţi să-mi oferi orice, tu poţi. Vrei să poţi?
Şopteşte-mi minciuni pline de adevăr, nu mă lăsa să mor în braţele tale.
Când îţi spun că te iubesc, nu aştept răspuns, nu e o întrebare, e un sentiment.
Nu sunt eu, nu eşti tu, suntem noi.

2 gânduri despre „Ruj rosu.”

Parerea ta conteaza!

