Constiinta


Zâmbeşte, toarnă puţin vin roşu în paharele de pe terasă, vin şi eu imediat. Acesta este începutul unei discuţii cu tine. Azi uităm cât rău ne-am făcut unul altuia. Profită de fiecare moment, la apus o să te rog să pleci. Serveşte-te, mai toarnă-ţi vin. Să începem cu începutul. Mă numesc Conştiinţă.
– Încântat, Carpe Diem!
Putem fi prieteni buni. Te pot sfătui, te pot ajuta să te controlezi.
– Mi-ar face plăcere să fim prieteni dar…
Dar ce? Spune-mi!
– Nu te pot lăsa să mă controlezi. Numele meu este Carpe Diem! Eu sunt propriul meu stăpân. Tot ce fac eu este corect şi legendar.
Hahaha!
– Parol! Ce e atât de amuzant?
Domnule Carpe Diem, cu părere de rău, sunteţi imatur. O doamnă ca mine vă lipseşte. Doar acordaţi-mi o şansă.
– Dar…
Oh! Uite! Soarele apune. Cu siguranţă o să vă întoarceţi la mine, când o să vă maturizaţi. Însă acum sunt nevoită să vă poftesc afară.
– Adio!
La revedere!

5 gânduri despre „Constiinta”

Parerea ta conteaza!

