Confuza.


Ce înseamnă să fi confuz? Eu sunt confuză, cel puţin aşa cred. Nu întreba de ce… lasă-mă să termin ce am de spus. Sunt confuză şi mă închid în mine. Nu vreau să vorbesc despre asta cu tine. Lasă-mi tristeţea, gândurile şi zilele proaste în pace. Nu e simplu să vorbesc despre ce simt acum, e greu, e foarte greu. Sunt puternică… dar până şi cei puternici mai cad din când în când. O să mă ridic, cândva, o să stau în picioare şi nu în genunchi. Nu vreau nimic şi pe nimeni în jur. Nici tu nu şti ce simţi dar mă iubeşti. Nu pot să-ţi spun că te iubesc, e dificil. Poate nu te iubesc… vezi? Am devenit slabă. Folosesc cuvinte ca „poate”, „nu ştiu”, „dificil”. Cu ce te ajută faptul că mă iubeşti? Când iubeşti nu aştepţi de la celălalt să simtă la fel, pur şi simplu iubeşti. Spune-mi că greşesc, chiar te implor. Timpul trece iar eu rămân confuză, pierdută printre mii de stări şi cuvinte seci.

6 păreri la “Confuza.”

  1. Cu toții suntem confuzi, mai ales cînd vine vorba de iubire! Și după părerea mea cîștigă cel ce își da seama de aceasta sau cel puțin nu neagă acest lucru. 😉

  2. sa fii*, tu (nu) stii*
    Cel mai bun remediu in cazul confuziei este timpul; cu cat trece mai mult, cu atat lucrurile se limpezesc mai tare. 🙂

Parerea ta conteaza!

