La revedere


Picuri de durere din ochi se scrug
Când lent, când grăbit.
Refuz să cred că se întâmplă din nou!
Iubesc… cum e posibil?
Credeam că e un gând în plus
Când doar gândul că e al meu mă liniştea.
Spune-mi… cum să ies din infern?
Cum să nu mai greşesc,
Să-i mulţumesc pe toţi
Şi să gândesc corect?
Cum să acţionez
Când vreau să fiu doar eu cu mine?
Cum să nu-i îndepărtez pe cei pe care îi iubesc?
Sunt rece de-o noapte şi-o zi,
Sunt rece… am murit când ţi-am spus la revedere.

O părere la “La revedere”

Parerea ta conteaza!

