Viata mea



Să mă las în voia sorţii, să fiu ca voi, să încetez din a visa şi să trăiesc alături de un bărbat prost, să nu îmi construiesc o carieră? Nu, merci! Eu aleg să mă străduiesc să dau tot ce am mai bun în fiecare zi! Cred că o să ajung unde vreau să ajung, cu paşi mici şi siguri. Ca prin absurd poate nu o să ajung unde îmi doresc, dar ştiu că am încercat şi mi-am dat sufletul pentru ceea ce-mi doresc, mi-am trudit întreg corpul şi mintea ca să obţin ceea ce vreau! Orgoliul nu mă lasă să cedez. Să crezi ce vrei tu, că aiurez doar să fac conversaţie, eu ştiu ce pot chiar dacă nu ştiu cine sunt. Sunt un nimeni cu vise care se apropie de realitate, de împlinire. Nu o să-mi las visele să moară o să le ajut să trăiască şi să înflorească, e acelaşi proces pe care îl urmează omida spre a ajunge un superb fluture. Îmi trebuie răbdare şi încredere. Cum e viaţa mea? Cel mai delicios desert! Privesc, ascult, iubesc profund orice, oriunde, oricand. Căci eu apreciez totul… de la miracole la dezastre.

6 păreri la “Viata mea”

Parerea ta conteaza!

