Ganduri!


Crede şi nu cerceta- sunt Eu, satulă de oameni, buimacă de somn şi confuză… . Toată fiinţa mea doreşte să răspundă impulsului de a începe o nouă viaţă. Sunt doar Eu, nu vreau să vorbesc cu nimeni despre cum plănuiesc la 17 ai mei să plec de acasă. E sec, monotonie şi stres, nu mă simt ‘ca şi acasă’. Ei o să-mi stăpânească impulsul prin realitate, o să-mi distrugă ideile idilice, căci ei cercetează când trebuie să creadă şi cred atunci când trebuie să cerceteze. N-am familie, prieteni sau conducător. Sunt Eu, o simplă muritoare care se fereşte de cadavrele societăţii. Urăsc- iar ura este un sentiment puternic- să complic simplitatea… dar face parte din mine, mă defineşte ca om şi mă ajută să învăţ să mă bucur de viaţă, de gâze, lilieci, frunze, ploi, pietre şi chiar de arta moartă. Moartea- nu e nici mai mult dar nici mai puţin decât ceea ce noi căutăm. E pacea interioară. E fericire. Cu siguranţă moartea îşi spune în fiecare zi „Mă simt fericită,împlinită. Vreau să probez rochii şi să le asortez cu pantofi! Să dansez până în zorii zilei şi să păcălesc orice urmă de raţiune. Priveşte-mă, sunt superbă! Oglinda îmi e martoră. Azi o să ghidez alţi muritori spre linişte, spre amorţire, spre agonie şi abis, spre o lume în care ei îşi pot vedea doar sufletul, tot ce pot auzi e un sunet plăcut, continuu şi tot ce pot simţi e mirosul corpurilor lor în proces de putrefacţie. Norocoşii!”
Răbdarea- răbdarea nu se măsoară în timp, căci timpul nu există, e un mit… precum dragonii! Răbdarea se măsoară în trăiri şi putere. Eu am răbdare, însă trebuie să plec.
Prima VS Ultima dată- întotdeauna va fi o primă dată, niciodată ultima dată nu o să rămână ultima atâta timp cât evenimentele din viaţa ta se învărt în jurul unui sens şi nu păşesc pe o autostradă însorită.
A uita- a îţi aminti cine eşti!
A iubi necondiţionat- pierdere de identitate.

2 păreri la “Ganduri!”

  1. „Azi o să ghidez alţi muritori spre linişte, spre amorţire, spre agonie şi abis, spre o lume în care ei îşi pot vedea doar sufletul, tot ce pot auzi e un sunet plăcut, continuu şi tot ce pot simţi e mirosul corpurilor lor în proces de putrefacţie. Norocoşii!”
    Sa inteleg ca esti un doar ghid complet neimplicat in deciziile celor ghidati?

Parerea ta conteaza!

