Idolul.


Vreau doar să te văd, să-ţi simt parfumul, să îţi zâmbesc!
Poţi să mă primeşti în braţele tale? Măcar pentru un minut?
Imagini îmi trec prin minte, din fiecare moment petrecut alături de tine.
Mi-a spus cineva, într-o seară de iarna, la o cafeanea din centrul oraşului următoarele cuvinte:
„Chiar dacă eu vreau să plec, tu să nu mă laşi! Promite-mi că nu o să mă laşi”.
Nici în ziua de azi nu-l las să mă uite, deoarece i-am promis!
Crezi că tu poţi să-mi promiţi asta?
Stai! Cer prea mult… nu-i aşa? Îmi cer scuze, dar nu pot să mă abţin!
Rănesc şi distrug tot ce iubesc, pentru că sunt om! Sunt şi eu un om, nu pot să acţionez mereu aşa cum trebuie, nu pot să nu greşsesc!
Spune-mi, de câte ori ai greşit? Îţi mai aduci aminte? Spune-mi de câte ori ţi-a greşit cineva?
Dacă m-ai întreba tu pe mine, ţi-as răspunde în felul următor:
Am greşit în faţa unor oameni, alţii sau chiar ei, mi-au greşit mie la rândul lor.
Am învăţat că în viaţă trebuie să trăieşti, să greşeşti, să ierţi, să iubeşti şi să ai grijă ce-ţi doreşti.
Număr zilele până la revederea noastră, îmi creez şcenarii şi ştiu că nu se va întâmpla aşa cum îmi doresc eu, ştiu că o să mă surprinzi, revederea noastră o să fie mult mai intensă decât îmi pot imagina.
Povestea noastră o să le-o spun nepoţiilor, pentru că din povestea noastră eu am învăţat atât de multe, pentru că povestea noastră merită amintită.
Să scriu despre tine, pentru tine, e plăcerea mea!
Eşti atât de clar, de puternic, de curajos, de admirat!
Te provoc să ghiceşti cine e idolul meu…
Probabil o să-mi spui că e Eliade sau oricine altcineva…
Insă tu niciodată nu o să ştii ca defapt tu eşti idolul meu.
Tu creezi omul perfect, iubirea şi universul meu.
Mai am un vis, îmi parcurge mintea în fiecare noapte…
E un vis ciudat, poţi să-l numeşti aşa dacă vrei, însă pentru mine e o alinare.
Visez să-ţi las ca amintire o urmă de ruj roşu pe cămaşă când te aştepţi mai puţin.

3 gânduri despre „Idolul.”

Parerea ta conteaza!

