Mersul pe bicicleta.


De ceva timp nu mai scriu proză şi poezii. Am chef să bloguiesc. Să mă exprim sub altă formă, aşa simplu. Vreau să vorbesc despre ziua de ieri care mi-a marcat viaţa. Nu din cauza prostului pe care îl credeam genial, sub nici o formă. L-aş înjura şi acum, dar oare merită? Nu merită. Şi că tot vine vorba… ieri îmi zice prostul pe care îl credeam genial că l-am enervat atât de tare încât simţea nevoia să mă pălmuiască. Okay! Până aici. Primul tip care o să îndrăznească să mă lovească o să rămână fără picioare. Nu glumesc, nu vreau să par eu şmecheră, dar vorbesc serios. Accept orice, până aici. Trecem peste asta. Ieri, un amic m-a sfătuit să fiu mai atentă cu cine aleg să formez un cuplu, să fiu mai atentă cum vorbesc căci cu o singură vorbă pot ruina tot ce am clădit împreună cu cineva. Îi mulţumesc pentru asta! De ieri am început să gândesc puţin mai diferit. Cred că încep să fiu mult mai deşteaptă decât eram în urmă cu o zi. Când laşi de la tine şi îţi doreşti ca totul să fie bine, căştigi mult. Eu nu ştiam că aşa ceva e posibil. Eu? Să las de la mine? Mai bine îmi adun jucăriile şi plec! Însă, asta nu e o metodă de rezolvare a problemelor. Încă sunt încăpăţânată, încă sunt răutăcioasă dar am învăţat să fiu mai înţelegătoare cu oamenii care merită.

Ca de încheiere vreau să vă spun un adevăr MERSUL PE BICICLETĂ SE UITĂ!

7 păreri la “Mersul pe bicicleta.”

  1. vorbele nu prea conteaza…conteaza faptele..oameni zic o gramada de porcarii,si fac mult mai putine.Eu nu cred ca a fost un motiv bine intemeiat sa te desparti de Ex,but you know better…

      1. păi și normal un baiat nu o să zică niciodată așa ceva cât timp eșți cu el , după , probabil geloia, invidia, fatu că l-ai părăsit :))) îi cam enervează pe anumiți băieți oricum .. e un idiot dacă ajunge să zică așa ceva sau să te amenințe, e un las! ca mulți alți

  2. ok, nici eu nu lăsam de la mine niciodată indiferent de cine sau ce era…. asta până am ajuns să realizez că pot să pierd anumite persoane foarte importante din viața mea… și am ma lăsat de la mine cu una cu două, cu toate că sunt foarte egoistă și orgolioasă dar uneori dacă faci sacrifici ajungi departe 😡 uneori chiar să îți indeplinești unele vise ! :* și sunt de acord cu tine : MERSUL PE BICICLETĂ SE UITĂ

Parerea ta conteaza!

