Sentimente jucause


Sentimentele mele nu doresc sa vorbeasca, am ramas o perioada in lumea lor, incarcand sa le descifrez ca pe niste micute bombe. Nu stiu ce-am facut cu ele, daca le-am intors pe dos sau daca le-am descifrat dar cu siguranta ma simt mult mai bine si pot spune chiar mai libera si mai increzatoare in propriile forte. Incep sa ma descopar, sa aflu cine sunt si ce-mi place. Eu iubesc ciuperciile, tequila, nu imi place sa beau mult whiskey, dar imi place vodka in cantitati mari, urasc hainele neon insa imi place sa ascult Neon Hitch, imi place sa mananc mult pana nu mai pot, acum realizez ca Pepsi si Coca-Cola ma fac sa ma simt dimineata ca dupa o petrecere, defapt cred ca beam atat de mult incat ajungeam sa ma droghez, ce e in capul meu conteaza, dar uneori si parerea celorlalti trebuie ascultata, am aflat despre mine ca-l iubesc pe Andrei, am aflat ce e defapt iubirea dar si unde am gresit in trecut.

Parerea ta conteaza!

