Leapşa cu ochelari de soare


Am primit leapşa cu ochelari de soare de la Hero şi Aura  . Merci fetele!

1. Porti ochelari de soare?

Sincer, uneori, nu tot timpul.

2. In ce situatii consideri ca ochelarii de soare sunt absolut necesari?

Hahaha, ce întrebare bună. Eu spre exemplu îi port doar când soarele este foarte puternic şi îmi afectează ochii sau când pur şi simplu am nevoie de ei pe post de acoperire ( să nu se vadă starea de tranziţie hahaha )

3. De ce crezi ca lumea are o parere proasta despre ochelarii de soare?

Deoarece nu sunt comozi.

4. Ce parere ai despre cei ce urasc ochelarii de soare?

Sincer, n-am nici o părere, fiecare işi pune pe ochi ce-i vine, hahaha.

5. Inchei leapsa cu clasica mea ultima intrebare: ce intrebare ai mai adauga?

Porţi ochelari de soare în club, şmechere, hă? LOL

6. Care ar fi cea mai extravaganta suma pe care ai plati-o pentru o pereche de ochelari de soare?

Depinde, dacă îmi fac şi curăţenie prin casă, aş da mult. Dacă nu au funcţii suplimentare până în 50 de lei.

Leapşa merge mai departe către cine doreşte să o preia.

Parerea ta conteaza!

