Pictez o taina


20 August 2012, ora 22:42, Snow Patrol-One Night Is Not Enough.

Când realizezi cât de mult înseamnă o persoană pentru tine şi ce loc ocupă în viaţa ta eşti inundat de un sentiment care îţi trezeşte toată fiinţa la realitate. Sunt agitată. Poate m-am obişnuit să fiu dezamăgită de nenorociţi… eu, devenind la rândul meu o nenorocită. Doare. Nu pot să fiu o nenorocită. Nu acum. Nu poate rămâne aşa şi nici nu voi fi în acest fel atâta timp cât sunt conţtientă de asta.

Privirea caldă care-mi încălzeşte inima de gheaţă, vocea suavă, felul lui de a spune lucrurilor pe nume… toate acestea şi nu numai, totul la el pare atât de bine organizat, totul e plănuit până la cel mai mărunt amănunt.

Mă sperie…dacă eu nu sunt destul de bună pentru el? Dacă merită mai mult… e pentru prima oară când mă gândesc că cineva poate fi mai bun decât mine.

Sufletul dictează, mâna obosită pictează fiecare taină mărturisită, ochii parcă grei controlează fiecare literă ca să fie aşezată la locul ei.

Poate nu mă crede… şi nu-l condamn. Nici nu i-am dat dovezi, nu i-am arătat cât îmi e de drag. Însă sunt nebună, nebună de dor, de el.

Sunt prea multe de spus şi mai multe de simţit. 

13 păreri la “Pictez o taina”

  1. ohh scumpo.. nu trebuie îți fie teamă.. și că ți-am zis că așa am fost și eu când l-am cunoscut pe M. . Înainte am fost dezamăgită de nenorocitul de ex dar acuma după aproape un an e totul la fel la el e atent îi pasă și credemă că m-am gândit de n ori că poate merită mai mult ceva mai bun pt că la rândul lui e bun și mia dărut tot ce a avut și e în stare să facă absolut orice pt mine chesti pe care nu leam întâlnit de la nici un baiat. stay strong !!!! te merită :* și meriți :*:* love you >:D<

  2. Pingback: Leapsa dintoasa «

Parerea ta conteaza!

