Traiesti in zadar


Am învăţat că dacă eu cresc, îmi dezvolt alte opinii despre viaţă şi tot ce se petrece în jurul meu n-am dreptul să-i condamn pe ceilalţi,  mai puţin cerebrali. Am aflat că iubirea nu există căci eu  am iubit până în ultimul minut, am iubit, am plâns şi m-am chinuit cu amintiri sincere… iubirea n-ar trebui să te facă să te simţi aşa.

L-am întâlnit… mi-a spus ce vreau să aud însă fără rost. Da, am auzit ce vroiam să aud, mi-a spus că el îmi aparţine. El nu ştie dar eu nu-l mai iubeam, nu-l mai doream atunci. Confuză îl priveam şi îl sărutam. Nu-i recunosc ochii… unde e băiatul de care mă îndrăgostisem? Chiar el e? L-am mai privit o dată în ochi şi l-am lăsat singur, în urma mea ca pe-o zi de vară. Sufletul mi-a renăscut! Dragostea mea pentru el era o obsesie, o iluzie, o obişnuinţă condusă de o simplă atracţie care a profitat de inima mea bolnavă.De ce aş suporta o durere de care mă pot lipsi?

Ţi-am spus că nu mă mai poţi minţi cu vorbe dulci, nu mai sunt o copilă. Ţi-am înghiţit minciunile destul, nu mai am timp să mă joc de-a şoarecele şi pisica.  A trecut ceva timp până să realizez cine eşti tu cu adevărat, ce faci şi ce vrei. Îmi era milă de tine… acum îmi e scârbă. Nu mai e nici ură între noi, cel puţin din partea mea, nu mai e nimic care să-mi amintească de tine. Nu mai e nici ziua noastră, am înlocuit-o cu un vis îndeplinit. Nu mai e nici august de vină, nu mai e nici ploaie, nici soare, nu mai e nici iarba moale. Ultima palmă peste obraz care ţi-am oferit-o în dar înainte să te sărut pentru ultima dată şi să plec ai meritat-o şi mi-a făcut o plăcere nebună să fac asta. O ştiu şi eu, o ştii şi tu şi o ştiu, desigur, şi alţii… acum trăieşti în zadar.

2 păreri la “Traiesti in zadar”

  1. amazin’!! de la text pana la melodie nimeni nu va intelege niciodata ce e in sufletul nostru trebuie sa ne dam seama singuri in viata asta dar intr’un final tot va fi bine Michelle :*

Parerea ta conteaza!

