Inima ratacitoare.


În viaţă trebuie să luam decizii în fiecare secundă a existenţei noastre, trebuie să decidem chiar inconştienţi dacă următoarea gură de aer va avea loc… nu-i aşa? Dar să lăsăm asta acum… am luat o decizie! Am acceptat să-mi încălţat bascheţii şi să-mi mişc corpul însufleţit în oraş la o cafea, iar asta mi-a schimbat radical seara, posibil viaţa. Am descoperit unde îmi e ascunsă inima, l cine mi-o deţine atât la propriu cât şi la figurat. Fostele mele iubiri au încercat să-mi fure inima… o inimă deja furată.

Subtil şi tacticos mi-a luat tot ce aveam de oferit.  Eram conştientă că nu am inimă însă în mintea mea situaţia a prins cu totul alt contur. Mă întrebam de ce nu pot iubi şi îmi răspundeam tot eu cu un răspuns usturător: nu ştiu să iubesc şi să mp las iubită.

Mi-ai păstrat inima pregătit să mi-o înapoiezi. Ţine-o la tine. Am încredere acum că e pe mâini bune. Te-am sărutat cu atât de mult patos, cum nu am mai sărutat vreodată. Îmi era dor de tine, să ştii. Totul se întâmplă cu un motiv. Ţi-am spus că între noi există chimie… de asemenea matematică, fizică, ştiinţă, religie, română, psihologie şi desigur istorie.  Mi-ai încălzit zilele geroase de iarnă, m-ai ţinut de mână când tot ce meritam era un rămas bun şi tot tu m-ai ajutat să văd cât de mult greşesc.

2 păreri la “Inima ratacitoare.”

  1. ai revenit la sentimente mai bune…
    acum (sau poate ceva mai devreme), citindu-te comod dintr-un fotoliu mult prea încăpător, din piele scumpă şi neapărat maro, zâmbeşte cu toţi dinţii sorbindu-şi pipa în faţa şemineului în care flăcări vii îşi ard cenuşa. EL e un caz fericit.
    … sau poate că tu, doar ai schimbat tramvaiul de noapte.

Parerea ta conteaza!

