Ganduri sacadate


Voi chiar nu ştiţi ce vă doriţi. Voi mă vedeţi dulce şi inocentă… simplă. Eu nu sunt atât de simplă, sunt dificilă. Voi nu realizaţi în ce joc vă avântaţi. Sunt confuză, schimbătoare, sunt eu. Eu care am pe puţin şapte răspunsuri la o întrebare. Tu şi el… sunteţi dezamăgiţi? Meritaţi asta! Cu mine nu se joacă nimeni pentru că mie îmi place să manipulez nu să fiu manipulată. Iubesc… dar când simt puţină dorinţă de manipulare din partea ta… devin eu manipulatoare şi de aici nimic nu mai are rost.

Am luat o pauză de la scris… cam de o jumătate de oră. Eram pregătită să vorbesc despre un tip care a fugit după mine şi tot el m-a lăsat să plec. Efort depus degeaba… zic eu. M-ai prins? Felicitări! Dar ţine-mă şi nu mă lăsa să plec. În articolul următor o să scriu mai multe chestii drăguţe despre el. Stomacul meu din nou îşi impune punctul de vedere, mă pun în pat. Până la urmă o să ajung într-un salon de spital jegos la cum mă enervează stomacul. Să mă vizitaţi! Nu o să am voie dar vă rooog strecuraţi o doză de cola, hahaha.

3 păreri la “Ganduri sacadate”

Parerea ta conteaza!

