Zdrobita.


Sunt tristă… să-ţi spun cât de mult mă doare, e în zadar. Nu investesc suflet şi încredere în voi la început şi ajung să fiu rănită la sfârşit. Mă simt vinovată şi trec peste orgoliu… momentul perfect, în care mă puteţi călca în picioare cum vă pofteşte inima, în care vă puteţi răzbuna. De ce aşteptaţi atât? De ce mă mai sfătuiţi ” nu mai sta tot timpul în gardă” şi mă întrebaţi sec ” de ce faci asta?” când motivul este atât de clar. Trec peste, pentru că vreau… dar sunt om, nu tinichea, simt şi eu durere ca şi voi…

Dacă sunt puternică nu înseamnă că trebuie să încerci să mă distrugi…
Dacă sunt complicată nu trebuie să încerci să mă schimbi…
Dacă meriţi o să fac eu ca totul să fie bine.
Înţelege că nu poţi să apari şi să dispari când vrei tu din viaţa mea. Înţelege în numele a tot ce-i mai frumos pe acest pamânt!

O părere la “Zdrobita.”

Parerea ta conteaza!

