Poate.


Cresc… zilele trec, amintirile se scufunda in ceata, prietenii vin, prietenii pleaca, fericirea ma ocoleste, n-am stiut sa-l tin aproape… acum il simt cum se indeparteaza in noapte, pas cu pas, tot mai departe, tot mai departe… aplec capul, ma doare… suspin si merg incontinuare cu el in gand, cu el in suflet. E un chin. Eu sunt o proasta. Trebuie sa accept ca eu cresc… ma straduiesc. Poate percep eu lucrurile in alt fel, poate nu ma cunosti, poate…

Nu sunt dramatica si nici macar trista nu sunt. Sunt doar eu, un eu cu o stare oarecare. Un eu pierdut printre pagini pline de fabule si minciuni amare.

Si sper si eu la zile mai bune, chiar daca nu le-am trait pe cele mai rele. Sa fie pace-n lumea mea. Sa fie fata de care imi aduc aminte cu drag. Sa fie ea si ceva mai mult. Sa fiu eu. Un adevarat eu.

Nu astept sa fiu inteleasa si nici citita. Ce scriu eu majorittatea nu sunt in stare sa digere. Imi asum si vina. Poate eu sunt vinovata. Poate ce scriu eu nu suna atat de bine si nu e pentru oricine, poate sunt un mic geniu neinteles lasat sa moara in nedumerire.

Poate… hm! Nimic nu e mai trist decat acest cuvant: „poate”. Doar eu sunt proasta ca-l folosesc.

6 gânduri despre „Poate.”

  1. Tu ești TU.. și așa cum ești ești minunată.. cel puțin din perspectiva mea. Ai de crescut, de trăit, de învățat cum stă treaba cu viața. Iar persoanele care nu te înțeleg nu ar trebui să le ții aproape de tine fiindcă te trag în jos. Fiecare cât trăiește învață, nu uita >:D<

  2. poate nu lasa loc doar de nedumerire, asteptare si sigura neconcretizare. ci si, acum chiar ai intuit-o, de surpriza atunci cand n-ai crede ca se poate realiza, sau intampla tocmai tie, in sens bun, spera si incearca sa apropii de tine distanta dintre vointa si implinire, prin actiune! ghidata doar de cale. inspiratia, apare ea!
    capul sus, think clear, breathe slowly and deep, and move on!
    weekend fain! si nu uita ca prin onomastica porti in sine tot ce ai nevoie legat de inspiratie, intuitie si putere de a merge departe! descopera asta tot in tine! 🙂

Parerea ta conteaza!

