Disp.


<< De ce nu pot fi fericita? >> E o intrebare pe care mi-o adresez de prea multe ori…
De ce am acest sentiment de nelinistite? Stiu, stiu ca ceva nu e cum ti-ai dori. Simt asta! As vrea sa nu pot simti ce simt acum. E prea dureros. As vrea sa stiu ce se intampla. Instinctul meu nu m-a inselat niciodata… insa, spun asta din tot sufletul, sper sa se insele de aceasta data.

Solicit ajutor, o harta sau un manual de instructiuni. Sistemul tau imi zapaceste fiecare neuron. Timpul, spatiul, abisul sau chiar raiul nu mai exista. Existi doar tu.

Nu vreau sa-mi spui nimic, nu cred ca as suporta.

Doar gesturi… ajuta-ma sa inteleg.

2 păreri la “Disp.”

Parerea ta conteaza!

