Organ


El e prost! E prost pentru ca nu stie cat de mult ma doare dragostea lui.
Spre o lume mai buna privirea lui ma purta. Insa acum… ma intreb daca zambetul,
privirea, sarutul lui erau adevarate. Esti copil. De ce iti doresti o iubire matura?
Nu o sa poti sa o stapanesti. Sufletul tau e inca unul de copil si al meu la fel.
Recunoaste, tu nu ma vrei, tu n-o sa poti sa ma vrei asa cum mi-as dori eu.
Ce s-a intamplat cu tine?
Ieri erai cel pe care imi puteam miza chiar si viata ca va fi intr-o zi motivul pentru
care cu siguranta ma trezesc in fiecare dimineata.
Eu vreau sa iti vad chipul si sa-ti aud glasul in fiecare zi. Sa stiu ca tu esti al meu.
Sa stiu ca iubim prezentul si ca ne cream povestea noastra.
Stii tu.. toate aceste prostioare pe care orice fata le viseaza. Si totusi,
nu sunt la fel ca celelalte. Eu visez toate aceste scenarii jucate alaturi de tine.
Eu nu visez la printi pe cai albi, eu visez la un baiat, asa cum esti tu.
Cand inima mea te-a ales, nimic n-a mai contat.
Cand ea te-a ignorat, n-a simtit absolut nimic.
Insa, cand ea te-a declarat stapanul ei… ah!
Ea e sincera, orice ar fi. Iubeste, uita, ignora.
Ma ghideaza dupa bunul ei plac, chiar daca defapt e doar un organ intern.

3 gânduri despre „Organ”

  1. esti geniala! dupa cum ti’am mai spus :* imi place cum pui fiecare particica din sufletul tau in creatiile tale !! ur amazing libra sis !!!! xoxo

Parerea ta conteaza!

