Cam asa vad eu Facebook


Facebook reprezinta un site de socializare care a acaparat timpul liber a oameniilor inca din anul 2004. Site-ul a fost creat de catre Mark Zuckerberg si sincer habar nu am cum sa-i pronunt numele indivifului. Initial a fost un site de socializare exclusiv pentru studentii universitatii Harvard din SUA. Incepand din septembrie, anul 2006 facebook s-a transformat intr-o retea de socializare dedicata tuturor. In luna septembrie a anului 2011 Romania inregistra un numar de peste 3,7 milioane de utilizatori. Infricosator numar, nu-i asa?

Sincer si eu sunt facebook addict. De fiecare data cand nu am ce sa fac imi verific profilul de facebook. Are si parti bune dar si parti rele. Am cunoscut cativa oameni speciali cu ajutorul acestui site pe care sunt sigura ca si fara aceasta retea de socializare oricum ajungeam sa-i cunosc, sau cel putin, pe majoritatea.

In primul rand, vreau sa vorbesc despre cateva aspecte care ar trebui respectate ca utilizator al acestui site. Mai gluma sau mai in serios trebuie sa ai grija ce fel de informatii impartasesti cu ceilalti. Trebuie sa fii constient de pozele pe care le uploadezi, oricine are acces la ele, iar daca pozele sunt compromitatoare, ele pot fi folosite intr-o zi impotriva ta. Internetul este complex si din pacate inteles de prea putina lume. Odata uploadand o poza ea poate fi salvata cu usurinta, si nu numai, chiar si un filmulet care te poate pune intr-o ipostaza proasta pe viitor iti poate afecta viata. Gandeste inainte de a face orice pas. Despre gagicutele cu poze aproape dezbracate nici nu mai am cuvinte. Bitch, please! O fata decenta, misterioasa si inteligenta este cu mult mai sexy decat o fata care este indecenta si se expune cu totul. Nu sunteti modele si nici macar photo-modele! Unele dintre voi nici macar nu aratati atat de bine pe cat considerati. Celulita, burtica si sunculita de pe solduri nu sunt atractive. Hai sa-mi pun si eu o buca pe post de poza de profil ca sa primesc like-uri de la labagii. Nu, merci! Pentru o jumatate de ora am avut o poza in care eram in tricou si boxeri, hahahaha. Doar pentru amuzament si testare. Chipuri pe care nu le-am mai vazut si auzit de mult timp parca dintr-o data si-au reamintit ca exist. De aici trag concluzia ca tipele din ziua de azi sufera dupa atentie… exprimate prin like-uri pe facebook, desigur. Mai bine faci o recenzie de carte, un eseu, ceva folositor care sa-ti arate adevarata valoare. Craci si tot tacamul avem toate, insa creier… doar o parte.

Despre paginiile pline cu pantofiori si statusuri „imo” n-am ce sa mai discut! Ce rost are sa copiezi poze de pe alta pagina si sa pui numele paginii tale pe poza doar ca sa o postezi. Cand aud „ce grea e viata de admina pe pagina de facebook”. Sunteti nebune? Administrati un blog! Asta e greu… nu o pagina de facebook.

Facebook iti ofera posibilitatea de a-ti actualiza statusul cu locul unde te aflii chiar daca nimanui nu-i pasa. Facebook iti ofera posibilitatea de a-ti crea o identitate in lumea virtuala insa de multe ori persoana de pe web nu coincide cu cea din viata de zi cu zi.

 

2 gânduri despre „Cam asa vad eu Facebook”

Parerea ta conteaza!

