Octombrie de dimineata.


M-am trezit intr-o zi de octombrie, 6 octombrie. Toamna acestui an este atat de placuta. Un cosmar patetic m-a trezit la ora sapte. Diminetiile sunt uluitoare! Imi place sa extrag tot ce este mai bun din orice situatie. Daca in viata nu esti optimist, viata te ingroapa sub doi metrii in pamant cu tot cu papuci, fie de un brand faimos sau nu. Primul lucru in fiecare dimineata e telefonul. Trei apeluri nepreluate si un mesaj. O sa lamuresc mai tarziu si problema asta. Aseara am adormit la unsprezece. Eu, eu care sufar de insomnii de cand ma stiu. Ma privesc in oglinda iar in oglinda zaresc un chip implinit si cuprins de aura dimnetii. Cafeaua a dobandit un gust ciudat. Cineva mi-a schimbat cafeaua, cu siguranta, cafeaua mea din fiecare dimineata nu are acelasi gust. gandul imi e departe, la tot ce-i mai frumos pe aceasta lume. Sunt o visatoare, o condamnata a fericirii artificiale. Lumea e un loc atat de frumos, trebuie doar sa inveti sa traiesti, sa descoperi paradisul. Nu-ti inchide poarta sufletului, las-o larg deschisa! Priveste inainte si uita de realitate. Viseaza! Viseaza maret! Doar visand poti sa obtii fericirea.

 

4 gânduri despre „Octombrie de dimineata.”

Parerea ta conteaza!

