Efort.


Stii, nu o sa am acest corp pentru tot restul vietii mele, nici rabdarea sau chipul
inocent n-or sa ramâna la fel. Pariezi totul sau pierzi. În dragoste cu greu ma pierd,
cunosc oamenii prea bine. Sunt o scorpie cu un chip inocent, par usor de ademenit, te las
sa ma cuceresti putin câte putin. Sunt a ta pâna încetezi sa ma mai surprinzi.
Sa ma minti nu-i frumos, dar fa-o daca asa simti! Eu nu te ghidez si n-o sa te fac sa
tinzi doar spre lucruri bune caci eu nu sunt o mama, sunt o creatura care îti
invadeaza visele si zilele, noptile si amintirile. Sa-mi cazi în plasa te poftesc!
Însa n-o sa te ajut sa te ridici, o sa te las sa pieri ca un sobolan închis între
patru pereti. Pe cei slabi doar îi torturez, n-am nevoie de mascote! Arata-mi de ce
esti în stare, ofera-mi din timpul tau câteva ore, nu ma iubi dar întelege-ma si apoi
poti sa-ti permiti sa depui suflet, pâna atunci vreau efort, efort, efort!

O părere la “Efort.”

Parerea ta conteaza!

