Pe parti.


Partea I

Serios.  Pe bune. Ce naiba fac? Cred ca e timpul sa-mi iau viata in propriile maini. Filme romantice si dramatice, ciocolata pana la greata si izolare… eu nu sunt asa! Eu nu pic, eu lovesc. Dar nu vreau sa lovesc, daca o sa lovesc, totul o sa se termine aici, simt asta.  Sunt atat de neputincioasa.

Partea II

Aculta, n-o sa spun asta de doua ori! Te iubesc iar eu cu siguranta o sa pot sa respir cu sau fara tine. Nu incerc sa demonstrez nimic, insa nu vreau sa fiu genul asta de fata. Vreau sa fiu acea fata plina de vise, stapana pe sine, care n-are nevoie de indicatii si daca ea vrea ceva, ea are! Nu spune de doua ori ce isi doreste, e nevoie sa spuna asta doar o singura data. Nu-i pasa ce faci, unde pleci, cu cine, cand te intorci. O iubesti, te iubeste, ii acorzi timpul si atentia pe care si-o doreste, ea te face sa te consideri cel mai norocos pamantean si nimeni nu e ranit, toata lumea e multumita. Asa trebuie sa decurga lucrurile.

Partea III

Liniste… nebunie… orbire… esec… constiinta… tu unde esti?

2 păreri la “Pe parti.”

Parerea ta conteaza!

