Je suis proche de votre coeur.


Cu ce sa va mai incant vederea? Sa va gadil orgoliul sau sa va sarut fericirea, apoi tristetea urmata de indiferenta? Iti ating buzele si le scutur de minciuni, iti sarut pleoapele ca sa ploua pe pamant. Iti privesc oglinda sufletului care-mi spune cat esti de pierdut. Unde te ascunzi? Curajul, unde ti-a disparut? Ce credeai? Credeai ca poti sa fii mai mult decat iti permit? Te inseli amarnic! Ma faci sa rad… orgoliul ti-am gadilat, iubirea ti-am furat, privirea si mintea ti-am incuiat! Eu am reinviat! Din amintiri si droguri sufletesti putere mi-am luat, am reinviat! Timpul, contextul si pretextul isi vor spune cuvantul, insa, pana atunci te las cu un ultim gand:

Je suis proche de votre coeur.

O părere la “Je suis proche de votre coeur.”

Parerea ta conteaza!

