Leapsa!!


Leapsa preluata de la buna si nebuna mea prietena Raluu . Pupici!

Zodia: balanta
As vrea: sa ajung unde-mi doresc.
Pastrez: totul.
Mi-as fi dorit: un stomac sanatos.
Nu-mi place: privirea oameniilor prosti.
Ma tem: de mine.
Aud: ganduri.
Imi pare rau: pentru ca nu-mi pare rau pentru nimic.
Imi place: ciocolata, cartiile si cafeaua.
Nu sunt: cum crezi ca sunt.
Dansez: cand simt sa fac asta.
Niciodata: nu ma las invinsa.
Par: inocenta.
Plang: foarte rar, iar cand o fac inseamna ca imi pasa, e cea mai intensa forma de exprimare pe care am trait-o pana acum.
Nu sunt intotdeauna: intelegatoare.
Nu-mi place la mine: faptul ca sunt prea optimista.
Ma enerveaza: lipsa de atentie sau timp.
Sunt confuza: mai tot timpul.
Ma simt in siguranta: cand sunt nervoasa.
Am nevoie: de inca o cafea, dragoste si mai mult somn.
Ar trebui: sa vorbesc mai putin si sa actionez mai mult.

O sau mai departe tuturor doritorilor, ajunge pentru toti^^.

4 păreri la “Leapsa!!”

Parerea ta conteaza!

