Strainul.


Să te descriu străine, e o plăcere. La prima vedere, ai un aspect impunător şi parcă aduci a om calculat. Privire pătrunzătoare, chip sculptat. Voinţă, ambiţie şi flacără în inimă. Ai fost lovit de viaţă, ochii tăi nu mint. Am impresia că eşti nervos pe ceva sau pe cineva. Eşti isteţ! Pari a fi puţin egoist sau zgârcit. Pari pierdut. Nu pot să nu observ modul excepţional de gândire, pentru care te admir. Iubeşti ce-i frumos, iubeşti arta! Îţi place să ieşi din tipar, nu-i aşa? Ai ceva de spus! Nu vrei să fi uitat, numele tău trebuie să rămână în istorie. Te văd puternic dar sensibil precum un trandafir. De ce un trandafir? Gândeşte-te la detalii, analizează trandafirul pentru două secunde. În ce zodie eşti? Capricorn, rac, fecioară? Ştiam eu! Pentru mine eşti un potenţial amic de cafea, conversaţiile cu tine îmi par a fi interesante şi intense. Vrei să ştii totul, zic eu. Acum că am aberat destul, sper că ţi-am adus cel puţin un zâmbet pe buze.

Hugs

2 păreri la “Strainul.”

Parerea ta conteaza!

