Totul sau nimic.


De ce n-ai spus asta de la inceput? Ma lasi sa te iubesc…
O parte din mine spune lupta, ai grija de el si nu-l lasa sa plece de langa inima ta.
Insa cealalta parte imi spune sa trec mai departe, nici macar nu crezi in noi.
De-as putea sa-ti citesc gandurile. Sincer sper ca tot ce spui sa nu fie un fel de joc, nu-mi arde de joaca cu sentimentele.
M-am ars de atatea ori si am invatat ca nu e frumos sa subestimezi sentimentele.
Asa e, eu sunt timida, imperfecta, confuza, aiurita, ciudata, incapabila sa iubesc, prostuta, stangace si credula.
Dar tu esti blocat in trecut, confuz, manipulat de ganduri si pierdut intr-o liniste macabra, cufundat in abisul subconstientului.
Iubesc… cum mi-am dat seama? Nu pot sa te ranesc, sa te tradez, sa te las sa ma uiti, sa te uit. Stomacul, inima si ochii imi sunt martori. Eu nu ma multumesc cu cat vrei tu sa-mi dai, eu vreau totul sau nimic. Trebuie sa intelegi.
Daca nu ma vrei asa cum te vreau eu, te rog, spune-mi! Spune-mi si lasa-mi visele, realitatea si somnul in pace.
Deschide ochii! E randul meu sa te trezesc la realitate. Stai pe-o muchie de cutit, in curand o sa te tai. Si-o sa te doara,
mai intens ca niciodata. Tu stii ce vrei? Ti-ai pus intrebarea asta? Eu sunt confuza deoarece mereu ma intreb. Mereu incerc
sa aflu ceea ce-mi doresc.
Acum, ca gandesc la rece, totul pare mai clar.
Daca tu crezi ca n-o sa poti sa ma iubesti, doar spune-mi, o sa inteleg.
E timpul sa nu mai complic tot ce e simplu.

2 păreri la “Totul sau nimic.”

Parerea ta conteaza!

