Nu ma ascund.


Vreau sa scriu, asta e tot ce pot sa fac. Cand nimeni nu ma asculta, nu ma aude, nu ma vede si nu incearca nici macar sa ma inteleaga e tot ce-mi ramane de facut. Incerc sa asez cuvinte in ambianta. Incerc sa completez fiecare cuvant, sa-i gasesc lietere potrivite care sa-i tina companie. Ochii de un albastru cald, ochii catre paradis… azi, m-au privit. De ce l-am privit in ochi, de ce m-a privit si el? De ce l-am intrebat „ce-i?”? M-am strecurat pe langa el si alti cativa oameni care se aflau in icapere uitandu-ma din nou la el  cu un zambet tamp pe chip datorat raspunsului sec rostit printre un zambet siret „nimic”. E de-a dreptul perfect, dar nu e genul meu.. insa ma gandesc… cum il cheama? Unde traieste? Ce face? Are in cap imaginea mea macar pemtru o secunda? Sunt patetica si nu ma condamn, sunt o adolescenta aiurita care-si permite sa fie asa cum vrea ea. Sunt o artista, imi permit sa nu urmez trendurile, sa am toane si momente de liniste, imi permit iubiri spontane, intense si dulciuri multe, imi permit sa arat asa cum imi place mie, sa-mi modific parul, corpul cum vreau eu, sa fiu eu, imi permit sa fiu eu. Cati dintre voi va permiteti acest lux? Eu nu ma ascund. Eu vreau sa fiu ascultata, vazuta si inteleasa. Nu ma ascund.

3 păreri la “Nu ma ascund.”

  1. Eu imi permit. Nu exista persoane care sa nu-mi permita sa fiu eu insumi. Nu exista pentru ca nu le lasa eu. Sunt diferit si ma mandresc cu asta fiecare clipa.

Parerea ta conteaza!

