Momente neasteptate.


De doua zile un sentiment divin a pus stapanire pe simturile mele, pe mine. Il vad, a fost mereu alaturi de mine, m-a protejat, imi face zilele mai bune si asta datorita faptului ca este cel mai bun prieten al meu. Ieri, am avut un impuls tare bizar. Ne priveam ochi in ochi, in timp ce ii tineam mainiile reci si inghetate intr-ale mele… vroiam sa-l sarut, in ciuda faptului ca el se afla acum legat de o alta fata. N-am indraznit sa fac asta chiar daca am observat o subtila sclipire in ochii lui in acel moment. Cum sa-i rapesc linistea? Cum sa-l indepartez de tipa cu care-si omoara timpul cand eu nu sunt in preajma lui? Am ezitat. Credeam ca e o prostie, o reactie a subconstientului meu confuz.
Insa… in aceasta seara am realizat ca sunt nevoita sa actionez! Nu pot nega ceea ce simt. Trebuie sa fac ceea ce-mi dicteaza sufletul.
N-am idee… ce-o sa fie, cum o sa fie dar atunci cand suntem impreuna luna se umple, totul se schimba. Ne ascultam, ne ntelegem, ne sfatuit si radem, ne tachinam si impartim acelasi aer. Daca stau bine sa ma gandesc… suntem precum un cuplu, un cuplu care nu se atinge gentil, nu se saruta si nu se cearta.
Ca am mai avut eu unele iesiri cand eram intr-un mod de sensibilitate, fara ca el sa aiba vreo intentie de-a ma supara, e alta poveste, o poveste care dupa propria-mi memorie s0a intamplat de doua ori.
Atunci cand ii tineam mainiile de gheata intr-ale mele, dupa ce am incetat a mai face asta, am avut un alt impuls. Am intins mana parca asteptand sa mi-o prinda intr-a lui. Dupa aproximativ o secunda m-am trezit la realitate. Ce naiba fac? Mi-am tras repede mana, inainte sa observe.
M-am speriat la inceput, insa acum stiu ca acest sentiment viu care nutreste inauntrul meu este adevarat.
Am ajuns acasa… tocmai am iesit cu el si alti amici. Ea se numara printre cei de acolo. Fata care-i saruta buzele si gura plina de zambete.
Comportamentul meu fata de ea a fost unul de care nu ma mandresc. Sa o vad aproape de ce imi doresc eu a fost un chin si o placere. El nu o priveste cum ma priveste pe mine.
Prin acest text inima-mi vorbeste mai clar. Vreau sa inteleaga caci imi pasa!
Sper doar sa nu fie prea tarziu, sa nu distrug prietenia frumoasa pe care impreuna am cladit-o.

Parerea ta conteaza!

