Fericirea!


Înainte de toate o să încep prin a da definiţia din dex a cuvântului cheie: FERICÍRE ~i f. 1) Stare de mulțumire sufletească deplină. 2) Stare de satisfacție deplină. ◊ Din ~ datorită unei împrejurări favorabile. [Art. fericirea; G.-D. fericirii] /v. a ferici.

Dacă tu vrei să fi fericit,e uşor să fii.Eu când sunt fericită,uit de mine,mă bucur de moment.În primul rând pentru a fi fericit trebuie să înveţi să apreciezi ce ai.”Teenage Drama Queen” a apreciat momentele grele prin care a trecut,fără acele momente  nu ar mai fi persoana din ziua de azi şi ar fi fost slabă.A aprecia nu înseamnă a te mulţumi cu atât,aprecierea te ajută să realizezi ce ai,de ce mai ai nevoie şi unde te aflii,în ce capitol din viaţa ta ai ajuns.E 4 dimineaţa,ar trebui să dorm.Frăţioru mai mic m-a trezit neintenţionat.Îl văd cum doarme.Măcar el.Ar trebui să fiu nervoasă pentru faptul că mi-a stricat somnul?Nu!Văd partea bună din toată povestea,acum pot să scriu la lumina unui bec pricăjit care îmi aduce aminte de vechii mari scriitori.Mi-am transformat coşmarul în vis.Mă simt bine şi sunt fericită.Ar trebui să îţi pui câteva întrebări “pe tine ce te face fericit?”,răspunde-ţi.

Set de întrebări:

  1. Vrei să fi fericit?
  2. Ce te opreşte să fi fericit?
  3. De ce nu iti faci viata mai usoara?
  4. De ce nu apreciezi lucrurile mărunte?
  5. De ce vezi partea cea rea şi nu pe cea bună?

1.Trebuie să fi sincer cu tine.Eu am încercat să mă păcălesc,dar nu a mers aşa.Mă minţeam că vreau să fiu fericită,dar nu vroiam,încă simţeam gustul durerii,devenise desertul fiecărei părţi din zi.De aceea trebuie să te simţi pregătit pentru fericire.

2.Trecând de prima întrebare eţti pe drumul cel bun.Tu,eşti propriu tău stăpân.Nimeni şi nimic nu te poate oprii din ceea ce vrei să faci sau să fi.

 

3.Deoarece cu toţii facem greşeala de a complica lucrurile simple,avem nevoie de un antidot.Eu l-am găsit pe al meu!Dorinţa de simplitate.Chiar şi artiştii odată cu experienţa încep să aprecieze simplitatea.Nu uita,esenţele tari se ţin în sticluţe mici.

4.Lucrurile mărunte,detaliile fac diferenţa.

5.Oamenii tind să verifice mereu ce nu e în regulă şi uită de ce e bine.Încearcă să vezi partea plină a paharului,o să vezi diferenţa şi cum partea rea se face din ce în ce mai transparentă.

Parerea ta conteaza!

