Impreuna invatam


Niciodata n-am fost mai fericita. Tu esti trecutul, prezentul si viitorul meu. Pe tine vreau sa iubesc. Nu exista gand mai linistit decat gandul ca sentimentul e reciproc. N-as putea sa renunt la dragostea ta pentru nimic in lume, iarna trecuta nu te-am iubit, dar te-am placut. Toamna asta am inceput sa te iubesc, iarna asta ai inceput sa ma iubesti. Zilele par mult mai frumoase de cand m-ai privit in ochi si mi-ai spus cele doua cuvinte. Nu ti-as mai face ce ti-am facut o data, acum stiu ca suntem doar noi doi. Vreau sa ajungem la final de drum impreuna, impliniti si mai indragostiti ca niciodata. Pe zi ce trece imi esti tot mai drag. Esti tot ce mi-am dorit, sunt tot ce ai nevoie. Mi-am deschis inima si mintea iar tu ai facut la fel. Sunt fericita ca te-am gasit. Suntem norocosi… iar impreuna o sa invatam sa fim fericiti.

Parerea ta conteaza!

