Stiu ca imi doresc


Mereu m-am gândit la viitor. Nu mai pot să fac asta. Mă gândesc şi mă descurajez, poate e doar o perioadă de-a mea în care sunt aiurea şi fără speranţă. Însă am aflat cum mi-ar plăcea să fie locul unde o să trăiesc pe cont propriu.

Am nevoie de:

O maşină de scris

15389835_2

O maşină de cusut electrică

1333973560_348783919_1-Fotografii-de--Masina-de-cusut-electrica-AEG-NM-210

Tablouri multe

1294491690_154853055_1-Fotografii-de--Tablouri-fotoluminoase-tematica-diferitaO bibliotecă mare

314201_381459655260599_1653932195_n

Mobilier din cireş

3280588_3_644x461_mobilier-din-lemn-mobila-decoratiuni

Instrumente muzicale cum ar fi

vioarachitara-3039-l

Sticker deasupra patului

one-color-retro-elegant-royal-crown-curves

Chestii ciudate şi expresive

rafturi_colturi

Pentru fericirea mea e de ajuns!

Am o revelaţie oarecum, parcă ştiu că o să ajung departe pe un domeniu la care nu m-aş fi gândit. Realizez cât de repede trece timpul şi ştiu că trebuie să cresc, dar nu vreau! Nu vreau deoarece asta înseamnă să mă schimb. Îmi place să fiu inocentă, să umblu în teneşi, blugi rupţi şi hanorace, îmi place să am o freză total aiurea, nuanţe de roşcat, roz şi mov în breton, îmi place să visez şi să cred în divinitate, chiar îmi place! Mă rog, că e acum sau mai târziu, tot aia e. Uneori mai ies din zona mea şi devin o altă persoană. De obicei sunt întrebată de X şi Y ce am păţit de m-am schimbat, vorbind de aspect în primul rând şi apoi de gândire. Ajung să cred că nu mă pot definii doar într-un punct. Eu sunt lumea şi lumea e cum vreau eu. Înţelegi?

2 păreri la “Stiu ca imi doresc”

  1. este in natura noastra sa ne temem de schimbare. Este tipic omului sa nu puna pasul pe un teren necunoscut, neclar. Terenul poate fi instabil, poate sa se rupa cu noi, poate sa ne-nghita, poate sa ne ascunda adevarul sau poate este mult prea banal. Cine stie cum e? O singura persoana poate sa confirme cu este un teren necunoscut: acea persoana care a avut curajul sa fac acel pas.

    1. Haha, am facut asta la propriu cu ajutorul baiatului pe care il iubesc. imi era frica sa calc pe apa inghetata si m-a ajutat sa fac acest pas, am calcat pe teren necunoscut. inteleg ce spui si iti multumesc pentru comentariu^^!

Parerea ta conteaza!

