Sa fie in 2013!


In 2013 am zis ca:

O sa fiu mult mai harnica.

N-o sa ma mai bag in relatii atat de usor.

N-o sa mai am ochi pentru fostii iubiti. Daca ne-am despartit inseamna ca nu merge, cu iubire sau fara iubire o sa merg mai departe, nu ma mai joc.

O sa-mi bag la vara un pierce in buric, pentru ca pot si imi permite abdomenul, hehe.

caribicbauch02

O sa-mi fac o freza side-cut pentru ca imi doresc asta de mult si Ema*nuel* m-a provocat. Challenge accepted!

tumblr_mdfe3cphFA1qdrik2o1_500

O sa-mi fac un tatuaj pe omoplat cu o coronita de regina sub care vreau sa scire ” born to shine”.

coronita

 

O sa continui sa traiesc dupa regulile impuse de mine:

1. Niciodata nu accepta „nu” ca raspuns!

2. Intotdeauna sa crezi in propriile forte!

3. Provoaca mereu sentimente, stari celor din jur.

4. Munceste pentru ceea ce iti doresti!

5. Nu abandona ceea ce iubesti.

6. Nu uita, creierul conduce tot!

7. Manipuleaza subtil.

8. Foloseste psihologia.

9. Iubeste cu sufletul.

10. Mentine-ti respectul fata de tine!

11. Afirma-te!

12. Gandeste pozitiv,  sa nu tragi concluzii pripite!

13. Fii punctuala.

14. Nu te multumii cu [utin!

15. Nu uita ca dorinta ta e lege pentru UNIVERS.

16. Traieste clipa!

17. Esti libera s afaci orice nebunie iti trece prin cap!

18. Sa nu-ti fie frica de nou, incearca, fii tu mereu printre cei mai buni in ceea ce faci.

19. Iubeste viata!

20. Nu te lasa condusa de altii.

Deocamdata asta e tot ce am nevoie. O sa actualizez lista, cu siguranta!

 

Merci pentru rabdare, ne citim!

7 păreri la “Sa fie in 2013!”

  1. ma cam regasesc in majoritatea regulilor impuse de tine 😛 par interesante modificarile pe care doresti sa ti le faci. Is curios daca ti-ai facut vreodata un bucketlist. 🙂

      1. Este o lista in care iti notezi dferite lucruri pe care vrei sa le faci pana sa mori 🙂 Eu am una si e f amuzanta si copilareasca, dar macar am de lucru pe parcursul anilor :))

Parerea ta conteaza!

