Un cititor model


14524_504146522951080_1931387881_n

Am ales sa numec dragostea precum o boala cronica. Este si nu este corect sa fac asta insa, intuitia imi spune ca tu o sa intelegi. Cancerul acesta nu iti mananca organele, ci sufletul. E rar sa intalnesti un om care nu sufera de aceasta boala. Simptome, hmm, cred ca nu are rost sa intru aici. Insa ce e cel mai important este ca trebuie sa lupti, asa cum lupta si ceilalti. Si poate ca intr-o buna zi boala isi va gasi dusmanul, leacul, oricum vrei tu sa o iei. Este necesara o doza puternica de vointa sa te ridici din noroi, din suferinta sa te uiti in ochii sortii si sa o scuipi. Nimic nu e imposibil, doar ca suntem noi ca oameni prea lenesi sa punem intrebarile corecte si sa facem alegerile care trebuie.
Dragostea, ce cuvant gol , e chiar ironic ca am ajuns sa vorbim de tineri atat de usor despre un lucru atat de puternic. Vezi copile de 13 ani care se sinucid, sau tampiti care le batjocoresc. Tu ca si om te gandesti cat de seaca este lumea asta si , ha sa o zic pe romana, cat e de deam-p**a. Ai talent, ai minte, si se vede clar ca ai un suflet frumos. Insa uni oameni merita, iar altii nu. Tine capul sus, iubestete pe tine mai intai, si nu mai lasa nici un neica nimeni langa tine. Good Luck.

Este comentariul lui Hitman la postul ”Explozie de gânduri”. Comentariul acestui om m-a impresionat! Îi mulțumesc, mi-a făcut ziua mai bună!

Îmi place ceea ce vede în mine și sunt încântată de faptul că există oameni pe această lume care mă înteleg, sunt fericită deoarece există oameni care iși exprimă gândurile atât de frumos precum a făcut Hitman.

Pentru mine acest om este un înțelept! Nu știu cine e și nici nu vreau să aflu dar asta doar în cazul în care nici el nu dorește acest lucru.

Draga Hitman, te aștept cu brațele deschise să revi pe blogul meu!

6 gânduri despre „Un cititor model”

  1. ok , o să îți zic sincer ce cred despre acest articol: e bun e ok.. da nu cred ca cineva ar trebui sa sufere ..deși toți o face chiar daca nu recunoastem și ne prefacem că totul e ok și asta din punctul meu de vede pt ca nu vrem să părem slabi în fața celorlați dar asta nu înseamnă că trebuie să o numim ”CANCER sau BOALA CRONICA” și de ce? pt că eu cred că așa suntem făcuti ..întâlnim o persona , stăm cu ea ceva timp , iar acea personaă ne rănește și suferim și vine alta după o perioadă care credem că e mai bun și ne alină suferința iar la final dezamageaște și tot așa dar la un momentdat va fi o personă care a trecut prin exact aceleași chestii iar acea persona nu va răni, nu ca dezamăgi. Asta e părerea mea și să fim seriosi .. chiar dacă suferim învățăm câteceva din fiecare pățanie și știi cum e: un șut în fund, e un pas înainte ! love you :*:* XOXO !

    1. Suferinta, fericirea, fiecare stare omeneasca este interpretabila. Inteleg ce vrei tu sa evidentiezi. Si singurul motiv pentru care am ales sa compar acest sentiment cu boala cronica respectiva e pentru ca, desi nu ti se pare, ele se aseamana foarte mult. Nu neg existenta dragostei, sau a sentimentelor adevarate. Insa felul in care ne afecteaza este extrem de puternic. Si aici vine „cancerul” e un soc, e ceva impasibil, si nu scapa lumea. Adica serios, nu poti sa iti traiesti viata si sa zici, eu unu’ nu o sa iubesc veac. Inseamna ca ai ceva probleme si recomand terapie. Ai zis ca ‘ stam cu ea ceva timp si apoi ne raneste’. Da aici vorbesti clar de relatii. Love is something different. Poti sa iubesti si fara sa ai o relatie. Relatia dupa mine e o chestie stupida. Nu intelege gresit, nu ma refer la faptul ca nu sunt ok. Si hai sa iti zic de ce. Am ales sa am relatii, am ales sa ma dedic insa am realizat ca defapt tot ce am facut am facut in van. Vezi tu, suntem tineri, si viata nu sta sa astepte dupa noi, dupa certuri, dupa statusuri depresivo-suferinde de pe facebook, sau despartiri si impacari in genul Tanar si Nelinistit. Si uite asa te trezesti la 27 28 de ani si iti dai seama ca ti-ai pierdut viata in prostii si nu ai incercat distractiile care se cuvin. Incetul cu incetul, lumea care ti se cuvinea devine trecutul, si tu ca om esti fortat sa o lasi sa plece, desi in fapt nu ai avut-o niciodata. Unii sunt mai norocosi, e ca la loterie, se indragostesc si gata totul e roz, unicorni si skittles. Dar, hai sa fim seriosi, nu toti ne-am nascut Brad Pitt, sau Rihanna, sau etc. You got the point. Spun mandru cu mana pe inima, iubesc, si iti vine sau nu sa crezi, nu am avut-o niciodata, ba chiar am pierduto de 3 ori pana acum. Dar totusi iubesc, si inca cum. Se pare ca unii prefera sutul in fund. Il vor ca un combo, cine stie cand o sa cada un jackpot. Who knows?

Parerea ta conteaza!

