Chimie


tumblr_lw4bbzCB6I1r4nxmko1_500

Mie imi place cum o arde el si lui ii place ca-l inteleg. Cum ne-am reintalnit e un mister, cum ne-am cunoscut pare a fi un pamfet. Te priveam si ma priveai, habar nu ai cate-mi spuneai chiar daca cuvinte nu rosteai.

Iubitul meu m-a demascat, citeam pe fata lui gelozia dar m-am facut ca n-am observat si l-am sarutat. El era baiatul pe care-l iubeam, tu erai un strain si n-as fi renuntat la iubitul meu pentru nimeni din intreaga lume, tu nici macar nu aratai a baiat care poate iubi. Eram sigura ca n-o sa te mai revad, eram sigura ca iubitul meu niciodata nu ma va parasi si ca oricum, niciodata n-o sa-l pot inlocui. Sunt o naiva! Fac niste afirmatii fara temelii si le fac doar ca sa fie facute.

Nu depinde numai de mine decursul intamplarilor… daca ar fi asa, tare usurata m-as simti… dar vezi tu… intr-o relatie sunt doi si apoi mai vin si cei din exterior care-ti distrug fericirea cand te astepti mai putin. Ce e un sarut nedorit? Eu n-am vrut sa gust alte buze, eram dependenta doar de ale tale.

Realizezi ce simteam eu pentru el? Era lumea mea si tu mi-ai adus sclipire-n ochi, amaratule! Uite-ne asteptand ziua de marti, nerabdatori, agitati si insetati de dor.

Acum ora bate spre unsprezece si treizeci si opt de minute, nici sa dorm nu mai pot. Esti profund, sensibil, creativ… cine ar fi crezut? Cu siguranta nu eu. Cate o sa mai discutam, cum o sa ne plimbam pe alei inzapezite si ce grea va fi despartirea. Intre noi a fost chimie de la inceput. Mesajele lungi si incarcate cu emotii, timpul prea iute, distanta dintr-o localitate in alta, povestea noastra… atat de mult romantism intre doi oameni pierduti si straini acum de singuratate.

Promite-mi ca ai grija de dragostea pe care intr-o zi o sa ti-o ofer, e tot ce-ti cer, nimic mai mult sau mai putin.

Parerea ta conteaza!

