II las fara suflet.


294319_450059955039183_1861698215_n_large

Zapada? Am gustat de doua ori azi. Sentimentul de iubire? Clocoteste acum in mine. Regete? Nici sa vreau nu am. Ieri gaseam fericire in lucruri mici, azi o gasesc in orice. Viata te creste precum un parinte realist, ea nu te invata unde sa-ti pui un stalp de sprijin, nu-ti garanteaza nimic dar iti ofera posibilitatea sa devii mare din mic. Uneori, vizitez trecutul si zambesc, ma uit spre viitor si ma gandesc… sunt nebuna, am atatea planuri, ambitie si resurse zero. Continui sa visez si sa astept, inca nu e timpul meu sa ma ridic in picioare asa ca ma asez pe un covor de vise si prind in pumni pe rand cate-un vis, cate doua, cum apuc. Dar ce e nebunia? E realitatea iar realitatea o resping asemenea unui boem. Sigur, ma lovesc de ea, din cand in cand… si ce daca? Eu nu traiesc in lumea organizata de altcineva, eu traiesc doar in lumea mea dezordonata si plina de bipolaritate, mie imi place asa cum e ea, sunt fericita. Suc de mere, ciocolata dulce sa-mi indulcesc caracterul, sa pot trai printre cretini. Daca as fi asa cum sunt eu defapt, nici macar propria-mi familie nu m-ar suporta, in mintea mea zace un razboi intre a fi om sau un om cinstit. Sunt om, caci cinstea nu e pentru oricine. Adevarul ucide iar minciuna osandeste in noi, prinde radacini, omoara principii, creste vicii. Ce prefer? Sa tac! E tot ce pot sa fac, sa tac, caci daca-mi incrunt maxilarul si-mi deschid buzele e vai si amar de cei care-mi iasa-n cale. Perfecta? Nu sunt nici pe aproape! Sunt o defecta care vede prea multe defecte de proasta ce e. Doamne, da-mi putere de intelegere, ca-i omor si ii las doar trup, fara suflet.

Un gând despre „II las fara suflet.”

  1. Uneori e mai bine sa musti, decat sa stai legata si sa marai la fiecare 2-3 minute. E ceva natural ca cei puternici sa-i manance pe cei slabi sau macar sa-i muste. Nu-i vina pradatorilor ca exita prada. A fi pradator nu e echivalent cu a fi ceva rau, un soi de boala, de ciuma ce trebuie nimicita. Asta esti pentru ca asa ai fost creat/a. Tot ce faci, faci pentru a fi tu insuti. Trebuie sa te ridici cand simti o prada, nu s-o compatimesti si s-o lasi sa apuce alta zi.

Parerea ta conteaza!

