Femeia


Beyonce++diva

Ma simt bine. Dar cui ii pasa cum ma simt eu? As vrea sa pot iubi usor, asa cum faceam inainte. Lumea mea s-a rasucit cu 180 de grade. Imi e greu sa ajung la sentimentul de iubire, sunt mai eu ca niciodata si incerc sa-mi insusesc o alta latura, o latura mai feminina. Stii ce e femeia? Femeia e o creatura nebuna dupa placerile vietii, indiferenta si cu multe pretentii. Impodobita din cap pana-n picioare, mereu aranjata, iubita si perversa, femeia primeste multa dragoste dar nu ofera nici macar jumatate din cat primeste. Ei nu-i pasa ce faci, unde esti, ce poti, femeia vrea tot si de obicei, femeia are. Ea vrea pantofi cu toc, parfumuri fine, tigari dulci, farduri de calitate. Femeia nu apreciaza ceea ce poate avea, femeia vrea sa fie provocata, vrea sa lupte sa castige si sa stearga pe jos cu premiul. Eu sunt o fata cu o latura de femeie care asteapta sa iasa la iveala.

3 păreri la “Femeia”

Parerea ta conteaza!

