Un lucru in comun.


bd9d85c908

N-am condei de pană şi nici călimară cu cerneală. Tare aş vrea o masă de scris din lemn de cireş frumos sculpată care să-mi susţină ideile în nopţile şi zilele prin care între cuvinte cutreier. Nici lampă cu lumină bolvănicioasă n-am… n-am nimic din ce aveau marii clasici care au creat o istorie de invidiat. Nu înmoi peniţa în cerneală înainte să scriu şi nici nu scriu pe hârtie de pergament… e trist. Tinerii scriitori se afundă-n probleme care nu sunt defapt problemele lor, d-aia nu-i citesc pe toţi! Şi ştiu că am un lucru în comun cu cei mai mari dintre cei mari care s-au stins, am iubirea pentru artă şi dorinţa de a crea şi a dăinui pe veci. Ce contează că eu scriu cu un pix cu gel de 1 leu la lumina unui neon? Contează că scriu şi că nu mă pot oprii!

Parerea ta conteaza!

