Despre hip-hop.


Care e faza cu muzica? Hip-hop-ul inseamna muzica! De la versuri la beat-uri. Nu esti om daca nu simti rap-ul. Poate nu ma crezi, oricum tu pierzi si poate o sa-mi zici de unde a inceput muzica si cum se va termina… d’oh, eu n-o sa ascult nici o alta teorie despre muzica caci eu stiu care si cum e muzica mea. Daca iti spun ca hip-hop-ul are sinonime care-i ofera acestui gen de muzica atitudine, ma crezi? Cateva exemple: viata, cultura, libertate. N-o sa vezi in nici un alt gen de muzica atata pasiune, daruire si sinceritate in versuri, n-o sa auzi cum se completeaza agresivitatea cu un ritm melodios pe beat, n-o sa vezi ochi mai profunzi in ochii altor artisti. Am simtit ca trebuie sa scriu despre hip-hop, parca-mi curge prin vene. 

Va las cu o piesa care mie imi place xtrem de mult!

2 gânduri despre „Despre hip-hop.”

  1. Ai o parere foarte buna si corecta despre muzica asta.Imi place si mie mult si as vrea sa fie mult mai multi oameni ca noi…sa-si dea seama de ce asculta o melodie…Eu unu ascult pentru mesaj…nu stiu voi:)

  2. „Nu esti om daca nu simti rap-ul.” ca raper pasionat pot sa iti spun ca nu ai dreptate. o dai in extremisme si rapul nu inseamna extremism. rapul inseamna diversitate si la dracu! chiar nu m-as simti bine daca rapul ar ajunge sa fie ascultat de oamenii care asculta manele sau buntzi buntzi. prefer sa ramana „elitist” si sunt de acord cu impartirea oamenilor in categorii. poti spune „esti un om prost daca nu asculti rap”, e mai ok asa.

Parerea ta conteaza!

