Editez, cu talent articole decupez.


Azi toată ziua am editat articole din 2010. Am şters multe dintre ele, am adăugat şi am şters la altele. E o muncă dificilă! Vreau să am un blog de nota 10. La început nimeni nu e priceput, cu toţii scriem porcării şi ne formăm pe baza acestora. Am zis că o să-mi editez ultimii 3 ani de activitate. Pe 8 februarie 2013 blogul împlineşte 3 ani şi vreau să termin până atunci de editat. Merită timpul şi efortul pentru un blog curat de nota 10!

5 gânduri despre „Editez, cu talent articole decupez.”

  1. mie nu imi place sa editez. mai bine le sterg atunci.
    oricum, io am toate gandurile scrise si in alte parte, nu doar pe blog.
    pe blogu asta is doar cateva, alea care mi se par mie mai ok :))

    oricum asta ii un blog de nota 10, nu stiu de ce te mai chinui.:*

    1. Vaai, merci fain de compliment :D! Eu le am doar aici. Cele pe care le scriu pe foi nu prea le postez, imi e atat de lene sa le scriu de pe foi in wordpad de numa :)). Am mai si sters unele, cand am vazut ce am scris mi-am pus mainile in cap, hahaha. E si fain ca vad cat ma evoluat :D. Vorba vine de gandurile tale, imi place tare mult sa le citesc. Blogul tau e un blog sincer, un blog care merita citit ^^!

Parerea ta conteaza!

